Wednesday, May 20, 2009

Intro @ Kenal Aku























































Assalamualaikum dan salam blogger buat semua..
Ini post pertama aku..
Terkejut dan macam xpercaya yang aku boleh ada blogspot ni.
Ni semua kerja kawan baik aku..
Akhirnya siap juga blogspot ni.
Walaupun kadang-kadang aku rasa terpaksa..
Apa-apa pun...
Aku cuba untuk jadikan ruangan blog ni..
Sebagai diari dan teman untuk aku bercerita.
Sudi-sudilah yeah..
Berkongsi dan membatu kan mata anda semua..
Menelaah dan membaca hasil cabuk blog ni.
Apa-apapun..
Aku harap kalian semua..
Jadi sahabat aku..
Walaupun hanya dalam ruangan blog ni..

Faithfull..
Safwan Husaini Abdul Ghafur..

4 comments:

  1. wah..
    kamoo da pndai berblog skng nie yea...
    hbat2..
    pepun..
    truskn smngat nie..
    xda rgi ap..
    mcam knal ajerk picca nie..
    sape la yg shot 2..
    bruk giler..

    ReplyDelete
  2. trimas jguk blog niey..
    mmg anda knal.
    cos anda yg shot kn.
    hehe

    ReplyDelete
  3. huhu...
    kmo mmnati bnface ya..
    ae2 kmi nye kmpus diorg de dtg then wt perfmce..
    rugi lol kmo..
    lau x leh ktemu

    ReplyDelete